Allt kan inte vara bra.

Some have wings to fly, others are just to afraid.



Idag var det planerat att jobba i saras morfars trädgård, men det ville inte jag så jag tog mitt arsle och reste mig upp från sängen, tog på mig och gick till bussen klockan 07.25 imorse.
Meningen med att ta bussen var att hämta två par bössor till vår tågluffning som jag bestämde att vi skulle göra.
Simon och Adam skulle följa med, så när jag går av tåget möter jag Adam och vi går till skolan och sen till simon.
Sara skulle ändå åka till sin morfar och plocka upp ett dockskåp (?) så hon fick lite pengar för det.
Under tiden som Sara var hos sin morfar hade jag och de två pojkarna kul ^^ haha nej, vi gjorde ingenting snuskigt om det var det ni tänkte på O.o usch vilka tankar ni har.
Nej, vi spelade Wiiiiiiiiiiiiiiiiii :D I lööööööööööv it hahah x) men asså, jag ägde ju, fast jag aldrig kört det förut :P
Sen vid elva gick vi och mötte sara vid stationen och vår resa bar av . Swooooooosh!
Alla var lite sega fast vi var ju tvungna att samla in pengar ändå -.- Vi åkte från Östertälje till märsta, till stockholm C där vi tog ett par hamburgare från McDonalds , mmm :))
men nu ska jag jobba lite matte och hoppas att det inte går åt helvete ._______.


maddeey♥

| |
#1 - - anna, svar::

sv: självklart att du e på min header (h) :D(L)

Upp