Besviken.

Det är den sista sekunden som räknas.


Halloj :D
Ja, just nu är jag med Anna och Filip, long time no see :P
Vi har;
> ätit tacos
> badat bubbelpool
> tagit en massa cp bilder (på mig)
> och bara chillat X)

Men idag hände lite saker som jag är jävligt besviken på. Sånt är livet. Motgångar kommer, men det var ju ingen motgång för mig, men för några andra.
Det känns bara som om en person ar förrändrats. inte till det bättre utan det sämre.
Om det är så här det kommer vara frn och med nu så vet jag inte vad som händer.
Aja, vi som steker hemma hos anna nu ska iaf steka nu, med godis och läsk :D Suck on that ni som inte har det soft.
Kom igen nu! MItt läsarantal ska gå upp! och jag ska nog försöka skriva i bloggen varje dag ändå, trots att jag skrev att jag inte skulle D:

maddeey♥
| |
Upp