lite efter men nu är jag tbx.

don't look back, just keep going forward.



Ojski poiski vad segt det har gått sen jag skrev sist, men nu är jag här igen :)
Okej, valborg.. hmm.. det gick ungefär som planerat och alla var glada och nöjda :D
Efter att vi grillat och myst så åkte anna och jag hem till mig för att sova länge och skönt, haha jag vet att det låter jätteperverst, men så var det iaf. Anna somnade när vi kollade på Scary Movie, jag menar vem gör det?? O.o
fast alla som känner anna vet ju att hon är lite konstig, älskar dig ditt lilla marsvin. :P
I tre dagar har jag varit i östertälje med min kära bästavän och ett par andra coolingar 8)
Men det har varit super och imorgon ska jag dit igen :P <33
Nu ska jag duscha och sen får vi se om jag kommer tillbaka till den här plåtburken, men vi får se ;)

maddeey♥

| |
#1 - - Kia:

det var på tiden att du uppdatera juh! :O<3

#2 - - anna da ganstaaahhh (H):

JAG ÄR ETT COOOOOOOLT MARSVIN (skunk) SOM ÄLSKAR SITT LILLA HAMSTERÄTANDE PUNGRÅTTS POTATIS MER :')))))<3

#3 - - BästasteBästis<3:

Gick valborg ungefär som planerat? ;p <333

Upp