positiv är inte rätt ord för mig.

många vill, men få kan.



Dagen var helt klart kul. :D
Jag vaknar runt 10 och messar gustav och dom och frågar om jag fortfarande skulle komma till ica lindboms i östertälje där dem skulle stå och sälja bullar och kakor :P Det blev att jag kom till dom och det var kul :D
Gustav,Adam,Eric,Fabian och Simon var där. Senare på dagen kom Melisa och då hade vi super kulare :P
Efter att dom tjänat typ åttahundra på tre timmar gav vi upp och började leka ist :P<3 haha fast då var inte Fabian med xD men vi hade en massa kul och vid åtta var jag tvungen att gå -.-
Fast det var inte lika kul dom sista 15 minuterna, varför ska vi inte gå in på.
Just nu kollar jag på ''never been kissed'' på trean :P
Men nu ska jag fortsätta kolla och .. fan nu blev det precis reklam .______. jag har som vanligt alltid tur.
jag är hos mamma idag eller ja.. tills på fredag och imorgon ska jag och sara K jobba i hennes morfars trädgård för att tjäna mer pengar till operation dagsverke :)
Så jag måste gå upp vid nio imorgon   X.x 


I'm trying, but in the end I still stand alone.

maddeey♥
| |
Upp