positiva tankar

Try to smile, and we smile back.


12.19
Vaknade vid nio, satte på en film. Fick en känsla av att jag var tvungen att se harry potter och de vises sten, så det var det jag gjorde :)
Vid elva gick jag ner och samlade på mig lite mackor och sånt som är bra att ha när man ska äta frukost :P
Idag ska jag plugga. Jag känner att det går dåligt för mig i skolan, jag skolkar inte (det kan ha hänt!) och jag gör mina läxor, fast dem blir oftast gjorda i slutet av tiden vi har på oss. Jag känner att jag inte är lika dåligt inställd till läxor som jag varit tidigare under det här läsåret, så jag ska sätta igång och jobba på riktigt, så fort som jag städat.
Heja på mig nu! Jag ska få bra betyg, så är det bara!





maddeey♥

| |
#1 - - jenny&elin:

vill du bli veckansblogg? anmäl dig hos oss!(:

#2 - - anna:

skicka bilden på mig, du och gurra + den på oss :)puss iloveyouuuuuu madde pungråtta :D<3

#3 - - Amanda:

Haha, jag älskar ICA reklamen! =)

Upp