Summer is the shit!

Today youre twistin', tomorrow you just can't move.



Tjobrääh!
Dagen har varit bra, var förstås med anna och filip, fast jag var lite väl tyst kanske .. men ja, jag kände bara inte för att prata. Nu ska alla efterlängtade bilder komma! :D ♥


anna på ica :)

gustav med snyggaste hatten :)

gustav i en kopp :)

vi testar nya solbrillor :)

vi är inte fjortisar! :)

vi bjuder :)

Pedofil? :)

jag är inte wannabe killbög :)

hey ho, let's go! :)

mjaooooo :)

vem är hetast? :)

yey! :)

at anna's :)

sötnöt :)

annas hår blev superbra :)

bara för att avsluta med två egopic's :)

Helcrazy :D

ja.. det var dom bilderna det :) och det blev många smilies ! :D
I'm in love with smilies !! :O
På den bilden där min mun ser helt fuckad ut är det bara för att jag dragit ihop munnen X_X
Aja, det kommer nog komma ett inlägg till ikväll, men vi får se ;)


maddeey♥

| |
#1 - - en ledsen person:

kul att jag fick bli utmobbad som vanligt!!, headern och dina bilder du la ut nu, kul, kul...

#2 - - martinorden:

haha du var snyggast..... men det spelar förstås ingen roll vem som du utmanar<3<3

Upp