The day the earth stood still.

glöm igår, lev för idag och be för imorgon.


Hata måndagar.. eller nåt.
Dagen var bra, asså vad ska jag säga. Det har varit en helt vanlig måndag.
Efter skolan begav jag,sara och nicole ut oss på en resa från staden till en bit bort :)
Hem till det fruktade, ökända hemmet >:) _____________ < fyll i rutan.
Vet ni inte .___. gud va dåliga ni är. Det var ju såklart hem till mig ^^ 
Vi hade superkul och levde livet (H) Nicole och jag mobbade sara och hade kul :P Vi älskar dej sara trots att du är en liten kyckling :)
Aa sen när kalkonen hade gått var det bara stekare kvar, så vi satte igång med att baka chokladbollar, eller jag lekte. Nicole tittade på O__O
Det var gött, sen började vi kolla på ''the day the earth stood still'' sen drog hon och då var bara en liten stekare kvar :( Men den lilla stekaren tittade lydigt klart på filmen :D
Jupp, en del av min dag haha :)

maddeey♥

| |
#1 - - Patricia:

FRÅGESTUND PÅ VÅR BLOGG, FRÅGA VAD NI VILL ! :)

#2 - - Filip:

Frågestund på min blogg, fråga vad du vill så försöker jag fråga :]<3

Upp