Diss

Måndag, en dag som alla fruktar.
Måndag, en dag som bara är en påminnelse om att förra veckan gick snabbt.
Måndag, en dag som får en att inse att livet kommer ta slut.


Förlåt för min ärlighet, men så är det.

Jaja, jag har två saker jag verkligen vill dissa!

1. Morgonpratare.
Man vaknar på morgonen och vill höra musik. Istället hör man folk som skrattar och pratar om helt ointressanta saker. När jag vaknar på morgonen och sätter på radion gör jag det för att jag vill höra musik, inte för att jag vill höra männiksor snacka! Och hur mycket man än letar så hittar man inte någon radiokanal där de faktiskt spelar musik!
Så istället lyssnar jag på min ipod och vad händer då inte mitt i skolan när man behöver musik som mest? Jo, självklart så dör den. Tack så mycket dumma radiopratare för att ni förstör min tillvaro.
(Okej, dem kan vara helt okej om man har lyssnat från första början, men vem börjar egentligen lyssna klockan sex på morgonen?)

2. Respektlöshet.
När man har problem av något slag så vill man inte att människor ska stå och titta på en.
Eller överhuvudtaget när man ser någon annan bli besvärad av att folk tittar. Det är jobbigt när folk gör det som alla borde förstå är fel...
(Jag är ingen ängel, det säger jag defenitivt inte)
Det är ett ämne som sträcker sig en bra bit.. så jag borde nog inte fortsätta, haha.

Hoppas att ni fortfarande läser :)


madeleine♥
madeleine | |
Upp