jag är seg

Hej :)
Nu är ni väl glada när jag uppdaterar igen va?
Haha, anledningen till att jag inte har varit i skolan på två dagar är att jag har fått tandställning på nedre tandraden (jag är fullproppad med tandläkiska ((?)) termer om ni undrar) och det gör ont så in i helvete och jag har svårt att :

1. Koncentrera mig på någonting
2. Äta mat
3. Vara vänlig/snäll
4. Förstå vad folk säger
5. Prata som en normal människa

Nummer 1, 4 o 5 kanske jag alltid har haft broblem med, men i alla fall...

Jag ska alldeles strax börja (eller försöka) plugga, vi får se hur det går.
Jag har svårt att äta mat som sagt och jag kan berätta att jag har gått ner typ .. väldigt mycket på väldigt kort tid.
Jag är inte säker på om jag ska gå till skolan imorgon, men vi får se.
Om ni vill skratta lite så ska ni få höra vad min pappa sa;

m - jag kan inte prata normalt! Jag pratar typ såhär .. schschshcshcsjhhfasfhfshf.
p - haha så du ser ut som UGLY MADELEINE nu?
m - ...
p - haha
m - jättekul, verkligen, jättekul.

Ja... han är snäll mot mig.


madeleine♥
madeleine | |
#1 - - Anna:

Svar; Hahaha men glögg är gottt slurp

btw. det är nöstan skamligt (?!?) VI MÅST SES SNART !!!! <3

Upp