the gang ;d

Hej alla glada :)
Jag är typ glad, men jag hatar mig själv just nu..
Jaja, just nu är jag med Annapanna o Fillepille ;D
Dom är skoj.
Tjockisarna gör pannkakor o jag kollar på, haha.
Ne, men jag är inte hungrig och jag njuter av att låta dom framstå som mina slavar 8)
Hihi, men jag fattar inte varför jag gör ett positivt inlägg, när jag egentligen är skitdepp.
Jag var ju på begravning idag.. det var hemskt. Jag grät.
Jag har varit på fem begravningar nu och det här var den första som jag grät på, antagligen för att jag påmindes om alla de andra begravningarna och att det här var så jävla hemskt.
Jag finns alltid här för er, Johanna, Eveliina, Jennifer och Kevin.
Vi hörs :)
madeleine♥
| |
#1 - - Kia:

jobbigt med begravning.. hur äre med Johanna och dom? :/ <3

#2 - - sara:

svar : fulla bussar ;) haha <3 du då? <3

#3 - - emmae:

sv: hihi madde då, använd blöja! :D<33

#4 - - Anna:

vadå tjockisar ?? :O FÖROLäMPANDE !!! hehe (y) <3

Upp