Ursäkta mig, men nu blir det ett riktigt inlägg

Hej.
Nu känner jag att jag har en massa tid över, trots att jag måste göra klart hemtentan och välja kläder tills imorgon (begravning).
Höjdpunkten på dagem var ändå att datumet för hemkunskapen flyttats fram till den sjuttonde december och det är ju skitbra!
Så jag är smått glad just nu :)
Just nu pratar jag med min moder om lite allt möjligt.
Även om jag hatar henne väldigt mycket så älskar jag henne ändå :)

Det ordspråket jag behöver just nu:

if you love something set it free,
if it comes back to you it is yours,
if it doesn't it was never ment to be.

Jaja, ha det bra :)



madeleine♥
| |
#1 - - Anna heter jag (Y)a:

sv; hihi '=D (a)

haha japp :D kan du sleepa över osså? =) <333

#2 - - emmae:

sv: haha jaa billigtbilligt!! :D<3 vad tyckte du om mina fyra snygga kilalr?? :D (JESSE WILIAMS! :D )

#3 - - sarauusimäki:

svar: haha, hockey äger :) jag gillar att titta på det jätte massor : <3

Upp