:D

Nu kommer jag lägga upp bilder som jag känner för att ladda upp :)
Den andra bilden är det jag som har redigerat, bara för att jag har tråkigt X)





=














jupp...
madeleine♥
| |
#1 - - KIA:

svar: vet faktiskt inte vilken färg du borde ha gillar det du har nu? du kan väl typ bara ta bort att du har det för att det är rosa månaden.



Förresten i vilket program redigerar du dina bilder? z3

#2 - - emmas:

svar: jag vet inte, men du kommer säker på något bra, det gör du alltid. :) <333

#3 - - emmas:

gud vilka fina bilder. Jag fattar inte hur du kan redigera så himla bra, dina bilder blir alltid fina. ;: <33333

#4 - - emmae:

sv: hehe ;) kanske blåååått!!!:D eller pastellgrönt, det är lite ''maddigt'' :D fett fina bilder, särskilt den du redigerade! ;D <33

#5 - - Anna heter jag (Y):

sv; ja det måste vi ! för att jag sakanr dig mkt mkt !



okej ... eum låt mig tänka.. jag tycker du ska ha ett "höst-tema". typ oranga färger och kanske lövbakgrund ? (a) <3

#6 - - emmae:

sv: orange!:D det är ju höstigt, eller rött!:D<3

#7 - - KIA:

svar: aha okej! :) <333

Upp