no pics for you

Tyvärr måste jag börja det här inlägget med att  säga att jag inte har några bilder att visa er.
Men jag kanske kan dra igenom allt ganska snabbt? Ja, det gör jag.

Klockan sex åkte jag och pappa till Östertälje för att hämta Nicole och Tim. Vi kom fram 18.36 så vi var först!
Jag och Nicole enades ganska snabbt vilken stuga vi ville ha, fast Tim fick ta bort alla spindlar.
Sen kom resten som bestod av Kia, Ida, Anna, Filip, Jennie, Olle och Oskar.
Vi åt tacos, och efter det lekte vi några lekar. Sen så bestämde vi (jag,tim,olle och oskar) oss för att dygna. Tim klarade det helt. Jag och Oskar halvsov typ några sekunder. Alla andra gick och la sig vid fyra - fem , förutom anna som somnade vid två.
Sen vid nio hade vi andakt och jag somnade medans vi sjöng (bara några sekunder) sen åt vi och lekte lite till.
Vi gjorde sammarbets övningar oxå. Vid sex kom Nicole's mamma och hämtade mig, Nicole och Tim. 
Då var det slut.

Mm... Jag somnade vid halv nio och vaknade halv elva på morgonen. Det gav mig 14 timmars sömn. Väldigt skönt! 

madeleine♥
| |
#1 - - LovisaHenricssson:

sv: haha förstår det! skönt :)

#2 - - anna:

oj haha ja du dygnade ju typ så jag fattar ;D



svar: ja det var det verkligen! hahaha oskar på andakten var bäst XD hahaah <3

#3 - - ANNA:

frågestund på bloggen =) <3

Upp