Det går framåt

Igår natt jobbade jag matte.
Jag är normal, men min hjärna är inte det. Jag brukar tänka på matte när jag ska sova, eftersom det är så tråkigt brukar jag somna ganska snabbt, men inte den här natten. Nej, då var jag tvungen att jobba matte på riktigt.
Ah, jag kom i alla fall en bra bit :)
Nu ska jag städa lite.. sen har jag bara matte och planering kvar.
Kanske ska in till stan senare, men vi får se ;)

Vad tycker ni om den nya designen?

Bara du och jag - puttiz & söder




madeleine♥
| |
#1 - - emmae:

DUKTIIIIGT MADDE! Matte på natten, det var inte dåligt det! :D fin design! =)<33

#2 - - ♥ p r i n c e s s o n t he p e a:

vilken fin blogg du har! ha en bra dag!

#3 - - Annie:

Sv: Fin blogg du med! :)<3

#4 - - Patricia:

svar; tack madde :D

eh, asså jag ska göra det blont, fast tar lite i taget så det kommer ta ett tag, mitt hår är grymt känsligt & tunt så det går lätt av. så det kommer se ut såhär ett tag framöver ;) <3

#5 - - emmae:

Nu är de tio finalisterna i Veckans Blogg framtagna! Är du en av dem? Gå in på bloggen och kolla! =) <3

#6 - - Anonym:

Lägga till varandra på bloglovin? :)

ha en bra dag!

#7 - - Patricia:

svar; ja det är skit jobbigt :(



jag tycker din nya design är fin förresten :D <3

Upp