flyg din myra och bli en stor äppelpaj (?)

Rubriken säger nog en massa, men det citatet kommer från min kära vän Lion.
Men idag var det inte så himla mycket som hände, mest skoljobb. Med tanke på det ska jag sätta igång med matten alldeles strax, och jag ska försöka hinna med sex delkapitel tills imorgon, vi får se hur det går ;)

Imorgon är det oklart vad vi ska göra i skolan, eller... Vi ska inte vara i skolan hela dagen, vi ska upp till sthlm och göra någonting där, men vad vet vi inte. Tydligen så ska vi vara i skolan tills klockan blir sex!
Det är det jag har längtat efter hela mitt liv. Not.
Jag var lite sur idag, på fyra personer och nyckeln till skåpet.
Idiot1,idiot2,idiot3 och ... bara ett pucko :p
Jag gjorde illa mig på nyckelringen och drog upp typ halva nageln och det enda jag kan säga är AJ!

Hihi, tack till Adam för att jag fick godis (a'
Nu ska jag i alla fall sätta igång med matten.

Story of a girl - 3 Doors Down


madeleine♥

| |
#1 - - Kia:

svar: nej har du? Det verkar skitkul! :))<3

#2 - - emmae:

sv: jaa, den första är SKIITA snygg! :D ojoj, sex delkapitel tills imorgon, jag skulle aldrig ha klarat det;) men jag hejar på dig madde! :D:D ha en super kväll!=)

#3 - - Haedil *HUMOR BLOGG*:

haha tack :D

Upp