låtsats att din värld var du och jag

Dagen har flutit på precis som vanligt. Det var tisdag och det betyder UG.
Vi tittade på 17 Again och den var såklart en superdupermegabra film!
Imorgon är det dags för skolfoto direkt på morgonen och jag antar att det kommer gå bra, men man vet ju aldrig säkert. Senare på eftermiddagen blir det spexfoto :)
Imorgon har vi engelska och jag har ett jätteproblem! Mina papper är borta och vi kanske ska ha ett glosförhör! Hallå?! MINA PAPPER ÄR BORTA!!!
Jag kan bara skratta åt mig själv och ha konversationer med mig själv.
- du är så jävla dum i huvudet, madeleine!
- mm, jag vet.
- tror du att dom kanske skjuter upp provet för min skull?
- ...
- vaddå punkt,punkt,punkt ??
- du kommer få IG.
- Den bittra sanningen.

Ja... konversationer med mig själv. Varje dag. Inte kul.
Berättar mer imorgon ;)

madeleine♥

| |
#1 - - din värsta mardröm:

hahahahahah :D

Upp