Sparetime

Eftersom jag går på en konstig skola så är det ju självklart att jag har ledigt på konstiga dagar.
Lite avis tycker jag faktiskt att ni kan vara på mig och resten av vittrabarnen;)
Idag är det inte så mycket som händer, men nu ska tydligen nicole komma hit.
Hon ska ta sig hela vägen från Östertälje till Västergård.
Vi håller tummarna och hoppas att hon hittar rätt. Jag kommer skratta om det visar sig att hon hamnat i moraberg.
Nu ska jag titta på Mamma Mia.
Har inte sett den förut och hoppas att den är bra :)
 
Här är den senaste videon jag och nicole varit med på :




madeleine♥
| |
#1 - - Felicia:

hej!

skulle du vilja rösta på mig som veckans blogg hos

http://fridasjoblom.blogg.se/2009/september/utkast-har-kommer.html#comment?



skulle vara jätte snällt!

jag e nummer 20 :D<3

#2 - - joel:

madde , den där videon ee lite wierd:P asso vad gör ni ?:O

#3 - - emmae:

hahaha, vilken skööön video! =)=)=)VILL DU VARA MED I VECKANS BLOGG? ANMÄL DIG NUUU!! =) =)<3<3

Upp