I'll never forget

Jag måste börja tro på mina egna ord. Jag måste lita på mig själv.
Jag ska göra mitt bästa för att få det bra inom mig.
För allt jag gör just nu är att vara inne i någon sorts depression, vilket inte leder någon vart.
Själv tycker jag att det är bra av mig själv att kunna inse det.
I alla fall, allt jag förlitar mig på just nu är musiken.
Jag vet att den aldrig kommer svika mig.


Men, jag är rädd.
Rädd för att aldrig uppleva det som jag drömde inatt, att få uppleva lycka.
Jag var så jävla glad, så otroligt lycklig. När drömmen sedan övergick till vaket tillstånd fick jag panik.
Jag började nästan gråta. Jag försökte verkligen somna om, men det var förgäves.
Det jag vill nu är att få fortsätta där jag slutade.
Jag vill aldrig behöva släppa taget sådär igen.
Det måste låta helt sjukt för er, men jag har aldrig, aldrig, aldrig varit så lycklig.
Jag vet att det var i en dröm, men det var så verkligt.
Jag visste att vad som än hände så skulle jag alltid ha honom vid min sida.
Jag kände lycka av högsta grad.
Och ja, jag minns varje natt vad jag drömmer. Det är oftast jobbiga saker.





Annars har jag blivit beroende av Superchicks låtar.
| |
Upp