yttrande är enkelt.

Så, den här dagen har jag varit lite var stans.
Först startade jag hemma, sedan till stockholm, Anna som fyller 16 år idag! Sedan hela långa vägen hem till mitt rum.

Imorgon blir det stockholm igen, fast då blir det inte av att spendera några pengar alls. Bara lilla fillepille ska handla.
Jag och Anna följer väl mest med som moraliskt stöd eller någonting, haha.
Jää, det finns inte så mycket att skriva mer.

Tycker ni att jag ska göra ett videoinlägg imorgon? Ni vet, en sån där konstig video som alltid?
Säg som ni tycker och var inte rädda för att kommentera, anonyma kommentarer funkar ju dom med ;)
Fast det är ju såklart roligare om jag vet vem ni är, men det är helt upp till er! ((:



PS, jag fyller 15 ½ år idag och en av mina katter fyller 1 år.



Break Even
| |
#1 - - Clara:

Vart bor du annars då??

Gjort i påsk?

Upp