12 dagar kvar

Ett inlägg skulle sitta fint just nu. För er, för mig, för båda parterna antar jag.

Inte många av er kommenterade, men det finns inte så mycket jag kan begära av er än att göra som ni vill...
Jaja, inte ska vi sura över det nu inte! Det finns ju så mycket annat som man kan sura över. Till exempel att ens mamma vill dra med en till Sandhamn fast man tycker att det skulle vara jäävligt pinsamt, eller att folk drygar sig och håller på.

Aja, hur som helst.
Jag har bestämt mig för att köpa en Canon EOS 500D. Vilket kommer bli supernajs. Och dyrt, bläää.
Jag måste spara i typ.. Hundra år, men tillslut ska det nog gå att genomföra ett köp.
Vid jul har jag räknat ut att jag ska kunna köpa den! Jag kommer bli superpro på att fota.

http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/05/canon-eos-500d-dslr.jpg


Sedan får vi hoppas att jag kan komma in på foto 2:a året. Det blir ännu en utmaning att klara av.
Åhhhh... Hur fan ska jag klara av att börja plugga på riktigt?! Devastation here I come.
Äsch vafan. Madeleine ska bli en av skolans duktigaste elever.

(man måste ju få drömma, ellerhur?)

| |
Upp