fluff.

A beautiful somewhere.

Jag har fått ett nytt smeknamn av Issa, så nu heter jag fluff. Vi får se hur länge det håller i sig, hihihi.
Idag hade vi bara en massa test och en mindre föreläsning och idrott. Skoj? Nej, inte om ni frågar mig.
Matteprovet gick åt helvete, men engelskan där emot... Hehe. Svenskan... Ja, jag tror att det gick bra iaf.

På vägen hem träffade jag Jansson, så det var lite kul o få träffa små pluttar som honom.
Nice price på Burger King, men i alla fall, så jag snackade lite med honom och tydligen så är alla glada över att 94:orna är borta... Hmm... Tack för den.
Ludde, Malik och Oscar erkände lite halvt att dom saknade mig.

Facebook är fullt av psykopater hur som helst. Alla konstiga männsikor kommer och pratar med just mig, inte någon annan, men mig! En vill ha mitt telefonnummer, en annan vill att jag ska städa hos honom och samtidigt frågar om jag vill bli tillsammans med honom! HAhaha, asså shit, jag tar allt som ett skämt, men efter ett tag blir man lite skraj.. :p

Aja, vi tilldelar det här inlägget till Issa, bara för att hon är så söööööööööööt :D:D:D:D:D
| |
#1 - - juliaericson:

Haha, nejdu! Det som dom på vittra säger till mig är att de är fucking tomt. De är som att något alltid saknas när dom kommer till skolan. Haha, Jansson kan suga min dick :D dom saknar oss visst!

Upp