muu

Lyssnar på The Script och bara njuter av att jag har lärt känna så många nya och härliga människor.

Dagen började tio i tio, men Gittan är alltid sen, så vi fick vänta i typ tio minuter. Sen var det dags för en rundtur i biblioteket och registration av bibliotekskort som vi kommer få senare, som dessutom är skollegitimationen.
Efter det fick vi lunch. Vi satt bara och pratade, jag och sex personer till. Sen gick vi till foto och tog gruppbild och personfoto. Sedan gick vi till tryckeriet och fick se hur det såg ut - många stora maskiner och luktade konstigt.
Sedan var det journalistiken som inte var öppen, så vi skippade den. Därefter var det grafiskbild och vi får använda mac-datorer, hahahah in your face. Sedan var det ljud eller någonting liknande vi gick till. Vet inte riktigt vad det var, men där blev vi indelade i grupper och jag, natalie, jonathan, adam och lotta hamnade i samma grupp. Vi skulle svara på frågor om vad som var positivt och negativt med en skolmiljö och beskriva pos o neg i foton som vi tog. Sen vare schlutt.
Det var kul :d


Fullgubbe på bussen:

Kör då för i helvete!!!!!!!
Bussen står still vid ett rödljus.
Men köööööööööör, för fan!
Bussen är i full färd med att köra.
Den där jävla gubben kan ju för fan inte gå ordentligt, jävla.. fan.
Gubben han syftar på är minst nittio.
Jävla kärring, ska du inte gå av snart?!
Inget svar, vet ej vem han syftade på.

När han hade gått av gapskrattade två killar bokom mig och jag satt väl och flinade lite jag med. Genom fönstret såg vi hur han snubblade på sina egna ben och att byxorna hasade ner. Fy. Usch. Blä.

| |
#1 - - Lotta:

HAAHAAH! JÄVLA GUBBE -.- xD <3

Upp