next life

Ni vet ju hur jag bara älskar att räkna ner till saker, så jag kan stolt meddela er om att jag fyller år om 42 dagar och ska till tandläkaren om 29 dagar. Hehe, inte för att jag får ta bort tandställningen, men jag hoppas på det.

Idag börjar jag tio, så just nu har jag en massa tid att lägga på ingenting. Kanoners.
Jag ska börja ta kort i skolan så att ni får se alla schnyggingar jag omringas av! Hihihi, vi får se hur det går..
Nej! Nu när jag kollar ner på mina fötter så ser jag att de är lila, känns som om strumpor skulle sitta fint nu och även höja värmen i huset... Äsch då, jag kan ju bara ställa mig i hallen och njuta av att vi har golvvärme där.

Oh, just ja! Igår fick jag ett skrattanfall i matsalen och jag började gråta sa att det rann, hahaha jag hade roligt och de andra hade roligt på min bekostnad. Jää, jag bjussar nog ändå på den.
Strumpor var det ja, och frukost.
| |
Upp