så hejdå

Farväl bloggen!


Naaah, skämta ba.
Fast, jag har faktiskt hittat någonting som är mycket mera skojskoj än bloggen.
Gissa vaaaaaaaad?

Jo, Rayman Raving Rabbids.
Jag hatar kaniner från och med nu. Dom ska .
Jag blir helt PSYCH. Översättning till svenska = sajk.
Arg som fan är jag. Jag verkligen hatar dem!!!!!!!!!!!!!!!!

http://gonintendo.com/wp-content/uploads/2007/05/rrr2_visual_bunnyearth.jpg



Okej, jag var inne på Clas Ohlson och hittade spel till playstation 2, som jag dessvärre slutat spela på sen Tekken la av R.I.P., men nu är jag pågång igen! Woho! Hahahahah, ni vill fan inte se mig spela. Jag blir helt jävla manisk.
Det, mina vänner, är sajk! :o

Men hejdå, nu ska jag döda några fler rabbids med sugproppar! Höhöhöhö.
| |
#1 - - emmae:

Nu har jag en liten bloppis på bloggen. Kolla gärna om du är intresserad! :) Fin design igen! :)<3

Upp