sent/tidigt

Jag kan inte sova, och det är inte ens jag som börjar skolan imorgon idag.
Jag känner en känsla av obehag. Jag vet verkligen ingenting om vad som ska hända härnäst. Är det konstigt att jag på samma gång är oerhört exhalterad? Ibland förstår jag inte mig själv.

Vad har jag framför mig just nu? Jo, 225 sidor av lidande från Bellas sida innan Alice plötsligt dyker upp och hon mår en liten gnutta bättre. Jag ska sova har jag sagt åt mig själv, mina ögon svider av protest men inte kan jag sova för det. iPoden är min enda utväg just nu. Svensk musik är struken från listan att somna till.
Det är antingen Secondhand Serenade eller någon punk-relaterad musik som kan få mig att somna.

Såg någon på Mtv klockan 20:00 förresten? Det var en ny serie som började idag. Jag kommer antagligen följa den i brist på ett vettigt liv. Samma sak gäller The Hard Times of RJ Berger som har sverigepremiär nästa söndag klockan sju. Så söndagkvällarna från 19:00 - 20:30 är nu ockupperade med tv-tittande. 

http://image3.examiner.com/images/blog/EXID24100/images/my_life_as_liz_season_2.jpg http://unrealityshout.com/files/imagecache/image_460/The%20Hard%20Times%20of%20RJ%20Berger.jpg
| |
Upp