skoldag 6

Idag skulle vi göra en löpsedel och som sagt så är jag, talle, robin o martin i grupp.
Ja, det vi ser på första bilden är jag, 12 år och är med barn, sedan har vi talle, 14 år och är pappa.
Fråga inte om.. ja.
Andra bilden är jag som blir misshandlad, och tredje är talle som galen stenmördare.
Dessa bilder har ingen koppling egentligen, men om man vill kan man säkert hitta ett samband.









Den här senaste bilden var en av många terrorbilder jag blev utsatt för.
Robin hävdar nu på facebook att jag är en kändis, hahaha, han kallar mig "ring", om ni undrade :)
| |
#1 - - saraau:

sv ; haha , ja, men de var typ de 2 största hobbyturkarna jag nååågonsin sett :( haha ;)<3

#2 - - saraau:

sv ; haha , ja :O fast de är snällare än bs och kim :D hihi <3

#3 - - Johanna:

hahaha! va roliga bilder! :D <3

Upp