evil mind

If I had to, I would put myself right beside you.

Okej, jag kan verkligen känna hur nervositeten byggs upp mer för varje timme som går.
Jag vill veta vilken klass jag ska börja i, om jag visste det skulle det vara lättare på ett vis... Tror jag.
Det känns inte konstigt ännu. Att jag ska börja på en skola jag aldrig varit på förut eller inte känner fler än två personer som ska börja där, menar jag.
Det kommer nog att gå bra hur som helst och jag är väldigt inställd på att lyckas plugga.
Det är en konst att ta sig up från mörkret (att inte plugga) till ljuset (att plugga), så vi får se om jag är bra på det.
Håll tummarna för mig!

I fredags var jag, mamma och mormor på Tullgarnsslott och gick på "spökvandring". Seriöst så var det lite läskigt.
Det var en brud som kom upp ur vattnet från ingenstans. Hon var alldeles vit i ansiktet och tomma ögon. Efter alla skräckfilmer jag sett borde jag inte vara rädd, men det har nog motsatt effekt på mig. Usch.
Sen var det en liten tjej som typ skrek ge mig ett namn, eftersom hennes mamma hade begravt henne utan att ha gett henne ett namn eller någonting... Det var freakyfreak.


| |
Upp