not I

Ringde runt hela förmiddagen för att hitta någon som kunde hjälpa mig med mitt problem med lönen.
När jag sedan fått det säger hon att jag ska ner till nordea och hämta pengarna där.
Vad tror ni? Pengarna fanns fan inte ens. Så då går jag till kommunstället och pratar med personerna där.
Jag började nästan gråta för att jag var så jävla arg. Kommunen sa att det hade blivit fel och började babbla på om nordeas kunder. Jag är inte ens kund där! DAMP.
Sen sa de iaf att jag antagligen skulle få lönen på måndag, tisdag eller onsdag.
Vilkwt utmärkt svar! NEEEEEJ. Jag vill veta exakt. Inte att antagligen kommer jag få den...
Jag vill ha raka besked, ska det vara så in i helvete svårt?!
Sen var det ju andra, mindre problem under själva besöket hos kommunen, men det är inget som ni behöver läsa om. Det viktigaste är ju trots allt med.

Okej, så praktiskt taget stod jag och halvskrek helt frustrerad och tårögd. Inget jag rekommenderar.
Jag har sagt det förut och säger det igen - södertälje kommun suger!

Min eftermiddag handlade om Tre små pojkar och en Madeleine + I Am Legend.

| |
#1 - - emmae:

sv: haha ja den var lite rolig, fast slår tyvärr inte dina videobloggar, guud vad jag skrattar :D<3

Upp