Voice '10

Voice '10 var trevlans, men väldigt svettigt och uttorkande. Väldigt ofräscht.
Det var hur mycket folk som helst där - nästan så att man blev lite rädd... Vi hade i alla fall väldigt bra platser om man kollar på hur nära scenen vi var, men tyvärr sviker längden rejält.
När vi valde att backa undan upptäckte vi att ju längre bort man kom från trängseln, desto bättre såg man. Något att fundera på kanske?

Om två dagar smäller det! Wohoooo. Jag är inte nervös, men jag vet inte. Det kommer bli pirrigt när jag vaknat på tisdag och ser på mig själv i spegeln och tänker "Du går i första ring om bara några timmar"
Jag vill ha långt hår, 15 cm till skulle verkligen inte skada.
Jag vill ta bort min tandställning, det kommer vara så oerhört skönt och ovant. Hahaha.
Jag vill ha jobb, pengar är ju aldrig fel.
Jag vill börja skolan, nu på momangen.

Blöhö. Min kära moders dator har återfått sin plats på skrivbordet/lite över allt och jag kan äntligen utnyttja dess krafter till mitt hemliga projekt, observera att detta är ett hemligt projekt som bara jag vet om, jag kallar det RÄDDA WILLY - hemligstäplat projekt av madeleine ring.

Förlåt... Klockan är 02:35 och jag har ingen som helst aning om vad jag pratar om.

| |
#1 - - Johanna:

okej, jag börjar på onsdag :) <3

vi måste ses då och prata om hur det var :D om du vill såklart <3

många kramar till dig Madeleine! <3

Upp