xenter

Jag trodde att du kände mig så väl...


Snart, då jävlar.

Jag har ändrat mig lite halvt med tanke på det där med systemkameran.
Den som jag visade kan man spela in med och det är inte någonting jag behöver.
Så antagligen blir det en Canon EOS 1000D istället. Aja, det är inte så himla mycket skillnad. Vilket betyder att jag kommer ha en systemkamera i mina händer inom kort, dock.
Blä. Det är pappas fel att jag tvivlar. Han får mig alltid att tvivla, precis som med bärbara.
FYYYYYYYYY.

Jajajajaja. Nu ska jag titta på I See You.com. Nice? Jag vet inte.




| |
#1 - - juliaericson:

"Jag trodde du kände mig så väl"

vad händer nu då :/ ?



Jodå, min sommar har varit bra! :D

#2 - - Kajsa:D:

Du ett tips är verkligen att köpa en Canon EOS 1000D Den äör jätte bra:)

Det är nämligen en precis sån jag har och jag är super nöjd med den:)

Upp