fan ta rubrikerna

Om man inte har någonting av värde att berätta för någon annan? Om man inte har någonting att berätta som har ett värde för någon annan?
Jag har har inte skrivit någonting som har ett värde för någon annan i den här bloggen. Visst har jag aldrig någonsin skrivit någonting i den stilen? Vilken idiot jag är som ställer frågan, när jag vet att ingen av er håller koll på sånt och att ni inte kommenterar heller, så vafan?


Idag har jag fått tillbaka en stor del av bilderna som jag trodde gått förlorade.
Anledningen till detta var att min dator... kraschade kan man säga. En vi känner reparerade, eller "tvättade" filerna.
Jag hade 916 olika virus. Tydligen så var det något sorts rekord.


Jag upptäcker ny musik för tillfället, så ursäkta mig om jag verkar en aning förvirrad. Det är inte lätt att pränta in band-namn i skallen.

| |
Upp