hörru du, den här..

Facebook vägrar samarbeta med mig, i sådana lägen är man glad att mobilen existerar. Det är nämligen den man får lov att kolla facebook ifrån. (No-lifer-text?)

Aja, vi slutade ganska tidigt och jag träffade lite folk i väntan på bussen. Sköjjjiiit.
Vi fem var det dags för mig att pallra mig iväg till jobbet (känns ganska tufft att skriva det) och träna ännu lite mer. Fast efter ca. 1½ timme tyckte min handledare att jag var så duktig så att jag skulle få sitta själv typ. Askalas säger jag bara. Fast det är ju faktiskt inte sådär superlätt... Motgångar är alltid lika roligt, dock måste jag tillägga att man lär sig på det viset.
En sak måste jag säga nu. Jag ser INGEN jävla skillnad på persilja, dill, blad och blad. Allt är bara BLAD. Seriöst.


På vägen hem kom jag däremot fram till varför mina föräldar inte tycker om mig, hahaha.
It shall forever be a secret


Herråååou. Imorgon blire skolavslutning. Håll tummarna för att jag inte kommer försent (y)
| |
Upp