Från ett perspektiv

Jag sitter på min rumpa och gör verkligen ingenting. Eller jo.. jag läser ju lite texter o sånt, men annars är det helt dött.

Jag knarkar också, om ni undrar, lypsyl.

Sjuk grej... Det stavas lypsyl, men vi säger läppsyl. (?)
http://inlinethumb17.webshots.com/41936/2708058980105309976S500x500Q85.jpg

Den BLÅA har jag, fast jag skulle helst vilja ha den röda, tutti frutti, den luktar göttast! (:


Btw, Jag tror att jag har hittat min avslutningsklänning, det är ju sista avslutningen och det kräver planering så att ingen köper likadan klänning, vet ni.
Me vi får se. Är den rätt så är den, annars får jag väl fortsätta leta.



Booooktipsie!

http://3.bp.blogspot.com/_aRp0_Ig2_ZU/SuCiyBMAepI/AAAAAAAACS8/qYZLSg9Qu_w/s200/linas.jpg

Man kanske blir avskräckt pga omslaget, men den var helt okej.
Det var min typ av bok, dock med en jävla massa kärlek, men helt jävla okej!
Läs den, både du och boken är värda det!

madeleine | |
#1 - - LOOOVISA:

men madde de e min bok din ost!:( <3

Upp