Funderingar o m e r a

Dagens sanning: Jag har en rosa handduk
Dagens grej:
Plattång för 20 spänn. Mer behöver ni inte veta ;)
Dagens känsla:
Jaså. Då vet jag.

http://farm3.static.flickr.com/2576/3767306718_604b7a8366.jpg


Ett hårt jävla slag i magen som får dig att falla ner på marken och kippa efter andan, så kändes det.
Och TACK för det. Verkligen. Tack!

Det enda jag kan tänka på är om du tänkte på mig? Tänkte du det minsta på mig? Och hur det skulle kännas för mig? Nej, det gjorde du inte. Det är jag säker på.



Jaja, vi vet hur mitt liv är och jag kan inte sluta längta tills jag får komma bort från den här skitskolan.
Nu på en gång helst.

Från mitt horoskåp på facebook:
"...ett växande behov av att få utrymme och frihet att vara dig själv.
"

Okej? Jag blev mycket smartare av det där.



Killar!

Dom ska vara blonda, snygga o ha en sån där LA keps!
Snyggt. Älskvärt.



Långt, blont, eget, hår är fint.

| |
Upp