I beg of you




Cha fan!

Nu äre såhär att jag typ precis kommit hem, eller... Jag åt först.
Något klassresemötesak var jag på, så det så! Hahah.
Jag är hyyyyperdyyyyper nu ;D
Fråga mig inte varför, har varit det typ hela dagen.

Men! Till saken.
Vilken sak?
Eh... ja, heheh.
Jag vet att jag verkar typ totaly störd, men vafan, det får ni ta. Annars skulle ni inte kolla min blogg... Ellerhur? ((:

Okej.
Skolan.
Efter skolan konkade jag en jävla massa kaklådor typ sjumiljoner meter.
Jag kommer bli riktigt mega biff, vet ni.
Och min säljteknik äger verkligen!
Jag behöver inte göra ett enda skit! Hahahah, folk kommer fram och snackar, kollar på kakorna o ba: Jaså vad är det där? Osv...
Hehhe, nu är ni avis på mig, jag vet.

För er som inte fattar så säljer vi kakor för klassresan vi ska göra någon gång..

Ja, men efter att jag fått fler muskler så var jag i skolan och ägde sönder på fotbollsspelet.
Hahahahah ni vet ju att Fjolla + Tönt = Kung!
Vi vann ju, såklart. Jag menar hallå?! Vi är ju bäst ;)

Sen vare tråk.


The fat kid is signing off now.


Belive
(ville helst ha Way Away, men det var så jävla dålig kvalité på den låten)
| |
#1 - - Annie:

Frågestund på bloggen! :)

Upp