I sommar.

När sommaren kommer då ska jag ha köpt mig en bräda, en riktigt fresch en.
Jag har kommit på att det är skitsmart för mig, eftersom jag är en sån som inte pallar hålla på med samma sak hela tiden. Men om man skejtar så är det liksom frivilligt, inga bestämda tider, inget sånt. Haha!
Jag är smart ;)
Fast glöm att jag ska skejta vid badhuset här i södertälje, det är ju bara fel.


Typ najs?




Jag vill ha sommar nu! Jag vet att jag tjatar mycket om det, men nu vill jag verkligenverkligenverkligen ha sommar! Jag står inte ut med snön just nu, det bara snöar och snöar hela tiden.
Okej om det hade varit i typ december, men nu är det inte december! Det är 19:e februari för sjutton gubbar :o
Jaja, jag ska ha ett samtal med vädergubbarna i tv om det här snöandet.
Det är inte okej!



Dancing with tears in my eyes
| |
Upp