Jag lovar och svär

Jag lovar att jag inte är rädd. Jag lovar att jag inte är en liten fegis. Jag lovar! Jag lovar och svär! Fattar du? Nej, du läser säkert inte ens det här.


Isvett. Det var helt okej, inte superultramegakallt som jag trodde, men skitkallt.
Håret var lockigt, alla sa att det var fint. Hmm... var det sant? Eller är det bara lögn... Jag håller mig till plattat, gillar inte mitt naturliga. Nu ska jag säga som alla andra: Ett I-lands problem.
Svårt sjuka männsikor finns det och jag tänker på mitt hår?! Hahaha, jag älskar inte mitt liv, men det är bättre än inget liv alls.

Datorn är inne på sitt sista sjuttiotredje liv eller något, utskriven och underskriven gymnasieansökan, böcker som är depp, folk som snackar skit, folk som vill veta och jag. Mitt i allt. En depepp. Bra ord. Mitt ord.
Jag = Depepp.
Depp och pepp.  


http://i36.photobucket.com/albums/e17/flyonwall/Pon.jpg


Va frisk. Ses sen.

madeleine | |
Upp