I'm not happy, but I'm satisfied

Jag satt och läste bloggar när min pappa kommer upp och säger att mamma är här.
Jag går ner och frågar vad hon vill, hon ger mig en ros och en In-Touch. (skvallertidning - kuuuuuuul)
Jag frågade varför, men hon sa bara för att hon kände för det.
Hihi, ibland så är hon faktiskt ganska gullig.

Ja, för er som är intresserade av Twilight så kan jag faktiskt säga som såhär att den tredje boken (eclipse) redan är färdig som film och den kommer ut på bio i Juni. Eclipse har varit klar ända sen Oktober 09. Det finns även en möjlighet att dem ska göra den fjärde boken (breaking dawn) som tre filmer !?
Och ni vet hon som spelade Victoria i dem två första filmerna? Hon är ersatt!
Ja...Det låter väl skoj, ännu en anledning till att längta efter sommaren.

En sak till, Jag är KÄR
i Magnus Härenstam.

Han är såååå jävla söt :$ 


 


| |
#1 - - Ellen:

De flesta börjar ju på måndag! Men min skola var så himla snäll och satte första skoldagen i fredags! Kul va!? (ironisk) ;P

#2 - - Kia:

svar: Men den är typ så rosa bara att den är inte riktigt den nyansen haha. Den är lite mer rödaktig eller något hahahha! :D <3

#3 - - Ellen:

Haha, precis!:P Jo, jag antar det! :D

Upp