apport

Kan ni gissa hur bra jag kommer sov inatt? Med tanke på att jag gick upp klockan sex efter två och en halv timmes sömn. Jag kommer sova som en stock redan vid åtta idag gissar jag...

Okej, jag var hos tandläkaren idag, spännde rälsen o typ sånt. Blä på dom för att "dom inte vet" när min tandställning ska bort.
Men ta reda på det då!
Det var svinkallt att stå och vänta på det där jävla tåget i fan hur länge som helst. Jag kom försent också. Tack för det SL!

Ni vet hur folk alltid brukar säga "jag hatar att åka tåg, blablabla..", jag måste faktiskt säga att jag gillar att åka tåg. Vet inte riktigt varför, typ att man ser saker o har mycket tid till att tänka. Reda ut saker i huvudet.  Som ni vet är det ju ganska rörigt här uppe. Hahaha.

Shit! med tanke på att tänka, jag måste tvätta nu!

Tjingeling (:
| |
Upp