Baxie

Dagen var najs, blev sams me folk o var allmänt glad (:

Jag har kommit på en lösning på vad världen ska göra om havsnivån stiger!

Det enda vi behöver göra är att fylla en massa stoooooooora tankar med vatten och bara låta dem stå typ i skogen eller något. 
Jag tycker faktiskt att det är en jättesmart idé. 
Och ja. jag är seriös. :p

Hahah, jag har den här reklam melodin för ComHem på hjärnan...
När Du vill, precis när Du vill...



Alla måste erkänna att deras reklamer är roliga ;d

| |
#1 - - JULIA - fashionbyjulia:

SV: Ja det är riktigt kul och härligt. Jag åker skidor :) Ha en mysig kväll!

#2 - - Johanna:

sv: hahaha, du var jätte gullig på den bilden :D

#3 - - aanna:

sv; vi va såå tuffaaaa :D <33

#4 - - juliae:

killarna fattade inte att efter man sagt kanin på tummen i slutet att man skulle sätta ihop händerna efter de:p hahaaha

#5 - - Johanna:

Ett tips Madde <3

Det blir roligare att läsa din blogg om du lade in lite bilder efter varje inlägg, puss, jag älskar dig <3

#6 - - Johanna:

Ett tips Madde <3

Det blir roligare att läsa din blogg om du lade in lite bilder efter varje inlägg, puss, jag älskar dig <3

#7 - - emmae:

sv: jooopp det har hon :) fast har tänkt att beställa den ett tag ;)<3

#8 - - juliae:

men om du gör kanin kanin kanin kanin swisch kanin swisch kanin kanin kanin kanin, aa. du sätter ihop händerna efter de, DÅ har du klarat de.

de fattade inte killarna ;p

Upp