Det kommer bättre tider

Jag fattar inte grejen med att behöva vakna när man inte ens ska göra någonting.
Så jag sitter här på min rumpa och väntar på frukosten, lite sent kanske, men det är ju faktiskt lov :)

En grej som jag tycker alla borde göra är att läsa någon annans blogg ända från början, från dagen då dem lade in sitt första inlägg. Jag menar dock inte min, den är för kort. Jag läser en blogg från början och just nu är jag på Dec 07. Det är verkligen jätteroligt att göra så för det är som en berättelse som kan sluta hur som helst :D

Så det är mitt tips till er, läs någons blogg - från början!


Under dagen ska jag ta mig till friskis och svettis gym här i Södertälje, det kommer vara början på ett nytt äventyr, right? Tänk om jag gör något vanligt, klumpigt när jag väl är där? tänk om jag tar sönder maskinerna? Ojoj, det skulle inte förvåna mig. Det kanske inte var en så bra idé ändå. 


to be continued...
| |
#1 - - emmae:

hihi, jag brukar också bläddra tillbaka i andras arkiv, roligt roligt:D vem läser du nu? <3

Upp