extremt är bäst

Nu hade jag tänkt att informera er om en superbra grej! :)

Jag citerar:

"En ny återkravslag gör att du som avbrutit studierna genast blir återbetalningsskyldig för pengar du fått utan att ha rätt till dem. Däremot får du 350 kronor mer i månaden att leva på. 2011 kommer också fribeloppet  att höjas, vilket gör att du kan tjäna mer utan att det påverkar studiemedlen."

Jag tolkar detta som någonting bra, eftersom jag inte har planerat att hoppa av skolan senare. Så 350 spänn extra, här kommer jag! :)
Hihi, men det är ju tyvärr ett tag kvar tills dess... men sen så!
Men jag har ju kirrat ett jobb på coop redan så jag kanske inte får några pengar alls? Hmm... vad tror ni?






| |
#1 - - emelie:

vad tycker du om de nationella proven man har i nian? läs och diskutera i min blogg! :)

#2 - - emelie:

sv; håller med dig! :D

#3 - - juliae:

HAHAH, aa . vad tror du inte jag gjorde inatt? ;)

#4 - - Jennifer:

sv; haha aa det är en jacuzzi så det är typ 40 grader i den nu<333

Upp