I still feel so alone

Okeee.
Det känns som om lite ordentlig bloggning inte skulle sitta helt fel at the moment.

Jäääääee.
Jag sitter på golvet i köket och bloggar, läser och lär mig en massa nytt om FireFox, som är typ supermegadunderbra!
Hehehe, stygg rumpa.
Youtube har skadat mig.

Thhhahaha musiken är typ ashög i mina öron, men who cares? Musik ska man njuta av!

Jeg eer arg :@
Vi skulle ha gjort någon hoppa-ner-i-isen-och-se-hur-det-känns-grej på måndag så jag släpade ju med mig en hel jävla fucking coca cola väska till skolan igår (eftersom jag skulle till pappa och behöver ha ombyte) och den är stoooor. typ sju tre-tons-katter.
Men seeen, då kommer det roliga. Då ska vi tydligen inte ha ...... blubb-saken?!!!
FUCK YOU, ÅHHHHHHHHH, JAG FÅR DAMPRYCK.
Så ja, jag får ju släpa med den tillbaka senare.

Det är ert fel om jag får en ännu större cpskada i ryggen!

Eh.. haha ja, jag diggade det förra inlägget.
Hehehe, jag tänkte lixom "varför inte kommentera det där cp:t?"

Jäääää (:
| |
Upp