I will always do the best I can

Äcklig mat. Laga bättre. Pappa, du vet vad jag tycker om och jag tycker inte om banan i maten. Flygande Jacob, my ass.
Iblan önskar jag faktiskt att min pappa lät mig laga min egen mat, men icke sa nicke. Här ska det lagas mat med banan i. Jag vill dö. Jag åt den inte om ni undrar.

Ni kommer bli trött på mig om jag uppdaterar såhär mycket.


Dagens humör: pepp blandat med ett ord  - "måste"
Dagens mående: Ganska bra, för ovanlighetens skull
Dagens borde: städa, skriva, rensa
Dagens frisyr: ponnisvans
Dagens klädsel: nya favorit jeans, unterhosen and en fine tröjje
Dagens planer: gymma o äta
Dagens materiella vill ha: laptop hos pappa
Dagens längtan: bli brun
Dagens fundering: när är det min tur?
Dagens beroende: bloggen
Dagens tråkigaste: min mamma som låtsas vara instruktör (?)
Dagens tidning: ingen faktiskt... nä, nu måste jag läsa en bara för det
Dagens låt: Holly Wood Died - yellowcard

| |
#1 - - emmae:

sv: hihi okej :D vad fan är unterhosen?!?!? underkläder på tyska elr? ;p <3

#2 - - Kia:

svar: taaack! :D <3

#3 - - saraau:

svar: jäkla blogg jävel, såg inte kommentaren fören nu -.-' men vi kanske kan träffas imorgon eller på torsdag :) kan ni då? :D <33

Upp