Jag blir lika besviken var enda gång

Killar kommer alltid vara finare än oss,
stå där och snegla ner från vinnarpallen. 
Där nedanför står en tjej och gråter.
Plötsligt börjar man ta dessa fåniga,
dumma killar på orden.

"alltså du ser tjock ut på den bilden, skoja bara"
Där fick han nyss en tjej att börja tänka på att banta kanske skulle vara nåt.



Ja. Det var inte meningen att börja det här inlägget med några riktigt tilltalande ord, som jag precis gjorde... men nu är det som det är. Det som skrivits är exat hur det är i verkligheten, tyvärr.

Fresten!

Gratta min blogg, den fyller ett år idag!
Kanske borde köpa present...                        not.


So, the main (stavning) subject:

Jag vill inte behöva bli mer besviken. Det är bara jobbigt, när personer säger en sak, men sedan gör helt annorlunda.
För jag blir glad när folk lovar mig en sak, men  blir jag  glad när jag blir sviken?
Det kan handla om små saker, men det är ju ändå ett löfte.
Och man blir ändå sårad.

Hmm... något att tänka på.

 

 

 



wait

| |
#1 - - annaa:

madde, vem har varit dum? :( <3

Upp