me♥jordgubbe




Jag vill ha sommar.
Jag kan svära på att jag aldrig saknat sommaren så himla mycket som jag gör i detta nu.

Den där varma sommarvinden som verkligen smeker en i ansiktet, håret som kommer ivägen för ansiktet och som man är tvungen att ta bort för att man inte ser någonting. Känslan av att dyka ner i vattnet och svalkas efter den långa tid som man legat på den varma sanden och känt huden bli sommarbrun. Och solen. SOLEN. Att bara kunna gå runt och känna värmen. Sommar. Bara 5 månader kvar innan det tar sin början igen.




Come On Come All, Your Just In Time To Witness My First Breakdown







| |
#1 - - emelie:

sv; visst var han! fast ändå äcklig och läskig, haha :)

#2 - - ida:

ååh sommmar´, varför känns det som att den aldrig kommer komma?:o

#3 - - JULIA - fashionbyjulia:

Fy fasen vad jag håller med dig ;P Sommaren är verkligen underbar, och nu när det är flera minusgrader går det ju inte att låta bli att längta ;)

Upp