Now it's just too late

Har ni tänkt på hur mycket allt som händer påverkar oss?
Det är verkligen allt. Var enda liten sak som händer. Vi kanske inte kommer minnas allt, men det har fortfarande betydelse.
Om jag säger åt dig att hoppa från en bro, så kommer du ju inte göra det. Men du kommer ändå undra varför jag sa det? Och du har funderat över det. Det hade någon sorts inverkan på dig och du valde att inte hoppa. För du vill leva ditt liv. Ditt val har ju ändå en liten betydelse.

Okej... dåligt exempel, men ni fattar nog (:


Hehe, nästa månad när jag får pengar ska jag köpa en klocka!
Haha och det kommer inte bli någon "Jet Set", "Regal" eller liknande, nej, här kör vi på billiga, vattentäta digitala klockor.
Jää, det ska bli en klocka som passar mig :p
Exakt vilken klocka det blir ska ni få se om några dagar, när jag har bestämt mig för exakt vilken jag ska köpa.



| |
Upp