Status är att inte veta att man har det

Jag är så himla ledsen för att jag inte har uppdaterat! Förlåt x 100000000 ggr.

Ja. Nu ska vi komma till orsaken. Jag har varit med en liten flicka som råkar heta Nicole.
Vi kollade Harry Potter hela morgonen... Okej. Fram till 16.43.
Dom är bra, våga erkänna det! Det vågar vi i alla fall ;D

Min mage mår typ dåligt. Blä. Det blev lite för mycket popcorn igår natt. Fan. Aja, Life's a bitch.
Hhahahahah bästa min kommentar:

M- tänk om harry potter skulle dö och sen kommer voldemort och och så säger dom. Ne, men han dog.
N- Hahahahaahahh.

Det är kul, för er som inte fattar.

Okeee...
Jag kanske måste erkänna att jag är en no-lifer, men det är alla som bloggar. Egentligen.
Fatta att man ägnar sin tid åt att skriva en massa skit när man ändå inte ens vet vem som läser? Det kanske är typ något peddo eller nåt? Hahah. Aa.



| |
#1 - - saraau:

svar : ahha , i en backe :D skoja , men i ragnhildsborgsbacken :)<3

#2 - - emmae:

sv: heheh joo jag vet :D men håll utkik imorogn, då kommer det fet mycket bilder ! :D <3

#3 - - juliae:

hhahahah aaa verkligen! xd

Upp