Vettefan

Jag vet inte. Men jag vet.




Snart äre fan dags för mig att få uppleva någonting livsviktigt!
Skit. Jag känner mig helt...
Ah, de vet jag inte. Jag känner mig ensam. Blä.

Jag har ett blåmärke på armen om ni undrar.
Det gör ont också.
Måste träna.

Damp på läraren idag också. Exakt såhär sa jag:
Jag ska bara hålla käften så blir allt så jävla mycket bättre.
Sen gick jag. Orkar inte. Försör någon annans liv istället.





 
"Love is a lie"





| |
#1 - - JULIA - fashionbyjulia:

SV: Tycker också den är lite rolig. Tack! :) Allt bra med dig denna fredagkväll? ;)

#2 - - Jennifer:

sv; ska försöka komma ihåg det nästa gång<3 men jag trodde du var hos din mamma den här veckan<3

#3 - - Kia:

svar: Emma S är det. Och Emma E med men hon gillar dom ändå haha. Det var så kul att dom blev rädd för scary movie som inte ens är läskig! :) haha <3

Upp