30:e juli planerad

Den 30:e Juli är planerad in i minsta detalj, likaså helgen.

Jag börjar med att titta på Nitro Circus på mtv och går sedan smidigt över till Scrubs på sexan, därefter är det sömn som gäller. Btw, jag har lärt mig uppskatta tv återigen, det finns ju en hel del serier som bara väntar på mig.
Jag kan till min egen belåtenhet konstatera att jag inte behöver glasögon ännu! Allt detta har berott på konstiga mat-tider.
Jag blir helt vimsig om jag inte får mat som vanligt, hehe, därför ska det bli så himla skönt med skola också för då får jag maaaaaaaat. Namnam. Tjockis på intåg.

Okee...? Där kom min mongosida fram, men okej tillbaka till planerandet.
Sedan är det ju morgon när jag vaknar. Runt nio.
Då sätter jag på tv:n med fjärrkontrollen som ligger bredvid mig på golvet så att jag slipper gå upp och börja frysa och efter det är det frukost. Sen ska jag till mamma och där blir det tv hela livet! (helgen).
Mamma saknar fortfarnade brist på dator... Det var i och för sig mitt fel, men ja... Ehm.
Helgen blir verkligen chillepill. Så naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, oj, NICE.
När jag kommer tillbaka till pappa sen så har jag bara 15 dagar kvar av ledighet.
MHHHHHM.
| |
Upp